Update: Continuering D66-lijst

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Nov 25 11:37:20 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Nov 25, 2010 at 11:18:36AM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dit houdt in dat in de loop van december of per 1 januari
> alleen het email-adres van deze lijst, van de listserver
> en de URL van het lijstarchief verandert maar dat de rest
> hetzelfde blijft. Het houdt ook in dat er 115 Euro moet
> worden opgehoest (die ik dan zal moeten voorschieten aan-
> gezien de rekening voor de hosting naar mijn adres zal
> worden verstuurd). Indien dit achter de rug is, kan het
> bestuur van D66 worden verzocht deze lijst middels een
> periodieke gift te sponsoren.

Marc e.a.

Je maakt mij niet wijs dat D66 de kosten gaat vergoeden.

Dus als je ze zelf wil dragen, vind ik dat natuurlijk prima.  Als
alternatief zou ik wellicht een Mailman mailinglijst kunnen hosten, als
daar behoefte aan is. (kosten nihil) Ik host er toch al diversen.

Of het archief dan te converteren is, zou ik moeten uitzoeken.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |