Update: Continuering D66-lijst

Thu Nov 25 11:18:36 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijsteigenaar Marc Enschede <marc.enschede at d66enschede.nl>
heeft mij gisteren mede-eigenaar van deze lijst gemaakt.
Ik kan deze lijst - als men dit wil - thans aanmelden bij
de nieuwe listserv-aanbieder E-Compass.

Dit houdt in dat in de loop van december of per 1 januari
alleen het email-adres van deze lijst, van de listserver
en de URL van het lijstarchief verandert maar dat de rest
hetzelfde blijft. Het houdt ook in dat er 115 Euro moet
worden opgehoest (die ik dan zal moeten voorschieten aan-
gezien de rekening voor de hosting naar mijn adres zal
worden verstuurd). Indien dit achter de rug is, kan het
bestuur van D66 worden verzocht deze lijst middels een
periodieke gift te sponsoren.

Dit zou het scenario kunnen zijn - tenzij er bezwaren zijn,
uiteraard. Alternatief is om de lijst te continueren bij
Yahoogroups,
   http://groups.yahoo.com/group/d66-groep/
I dit geval kan er aanzienlijk minder en zijn we het lijst-
archief kwijt...

Marc Fluks