Internationalisme (was: Rob Riemen en schamen voor onzin)

Thu Nov 18 11:34:48 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aan wie of wat het ligt, dat mensen met andere waarnemingen en visies elkaar
niet begrijpen of moeilijk volgen, laat ik in het midden, Tjerk,

Ik heb het dan liever over de waarnemingen en visies zelf dan over elkaar.

Ik heb niet zozeer sympathie, al heb ik die, voor alle mensen die authentiek
hun eigen verhaal vertellen, van welke gezindte of strominhg ze ook zijn,
als wel van kleuter af aan weerstand tegen het de man of vrouw spelen ipv in
te gaan op de inhoud en zaken zelf. Dat staat me tegen tegen de linkse kerk,
die zulks onophoudelijk deed en doet. En daar ben ik trots op: blijf altijd
onafhankelijk en huil niet mee met de wolven in het bos, ook niet als ze
schaapskleren dragen of tot je eigen partj of groep behoren.

Fritz van Rikxoort