Nieuwe listserv-host voor D66-lijst gevonden

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Wed Nov 17 13:22:49 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

(The Golden) E-Compass? ;)

Heb gekeken, maar veel informatie is er te vinden:

Van Hannah Verhoeff (eigenaar van E-Compass), nagenoeg niets ..
http://e-compas.nl/over-ons/

alleen (als ik de goede heb) van:

[PDF]
*

**Ik netwerk, dus ik ben Een explorerend onderzoek naar
...*<https://mail.google.com/url?sa=t&source=web&cd=10&sqi=2&ved=0CEcQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fessay.utwente.nl%2F59632%2F1%2Fscriptie_M_van_Berkum.pdf&ei=zL_jTIXCNtGWOu_H2JIB&usg=AFQjCNH-NFS09ABVAulvtD7H-uAwDNof6g&sig2=l04oc6S1zeuJGefY4_cGLA>

Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat
door M Berkum - 2009
*Mark van Berkum*. Afstudeeronderzoek BuzzyChain. 2009. 2. MANAGEMENT
SAMENVATTING. Het is de constatering van BuzzyChain dat het
netwerkpotentieel van *...*
*essay.utwente.nl/59632/1/scriptie_M_van_Berkum.pdf
*... iets serieus.

Betekent dat we over stappen naar een commercieel bedrijf, met 'marketing'
als belangrijk instrument, en dat roept ook meteen de vraag op of we lastig
gevallen gaan worden, of erger, de e-mailadressen aldus verkregen onderdeel
gaan uitmaken van hun economisch handelen ?!

Of dat de lijst zelf gebruikt gaat worden door het bedrijf.
Verder is onduidelijk of het de huidige crisis overleeft, en/of wat er gaat
gebeuren als (wat hopelijk niet gebeurt) een faillisement een feit wordt.
Wordt de lijst dan handelswaar? Hoe zit het dan?

Verder, hoe te voldoen aan de financiele eisen? Subsidie ? Hoe was dat nu
geregeld?

Lastig is dat er moeilijk een goed beeld te krijgen is van het bedrijf, en
haar medewerkers, alsmede de reikwijdte van de aangeboden diensten.

Een probleem waar men wel vaker mee geconfronfeerd wordt als het om ICT
bedrijven gaat. Erg lastig om de verantwoordelijken te vinden, of ter
verantwoording te krijgen zonder de persoon - die zelf kennelijk graag
buiten beeld blijft - te spreken te krijgen.

Of daarbij alles wel volgens wet- en of regelgeving plaatsvindt is dan ook
nauwelijks te beantwoorden.

Tot zover voor nu ..

Henk Elegeert

Op 17 november 2010 10:34 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: