Integriteit bestuur / Fatsoen moet je doen .. / dat heel Holland Limburgs lult.

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Sat Nov 13 09:12:45 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Geen rust meer voor het CDA
(AD)<http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/533524/2010/11/12/Geen-rust-meer-voor-het-CDA.dhtml>
"

*DEN HAAG - Het woord rust zal niet meer van toepassing zijn op het CDA. Dat
voorspelde waarnemend partijvoorzitter Liesbeth Spies, nadat ze het
kritische rapport over de partij van de commissie onder leiding van Léon
Frissen, gouverneur van Limburg, in ontvangst had genomen. Spies verwacht
naar aanleiding van het rapport veel discussie over een nieuw CDA.*

"

... kopt het AD, en ik denk aanvankelijk, "Héej, we hebben een nieuwe
gouverneur", en meteen de vraag aan mezelf; "heb ik w/dat gemist"? Ik
bedoel, het zal toch niet zo zijn dat ... dus ik lees het nog een keer, maar
nee, het staat er toch echt hoor: " . . .  *waarnemend partijvoorzitter
Liesbeth Spies, ... (heeft) het kritische rapport over de partij van de
commissie onder leiding van Léon Frissen, gouverneur van Limburg, in
ontvangst had genomen *. . . " !!

*Integriteit bestuur ?!?!??*

Dit kan toch niet waar zijn, wel? Zijn we hier in dit land bezig Italie in
te halen, of zijn we het niveau allang voorbij? Ik verwacht eigenlijk wel
een harde discussie naar aanleiding van DIT gegeven !!

Een partijbestuur gaat toch een dergelijk verzoek uberhaupt niet bij een
s'lands bestuurder indienen?

Maar lees mee: "De commissie-Frissen heeft op verzoek van het partijbestuur
de recente verkiezingsnederlagen voor het CDA onderzocht.", en het staat er
echt.

NIet echt 'fris' !!

" 't is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel Holland Limburgs lult

dat heel Holland Limburgs lult

.." zong Rowwen Heze al.

Als men dit werkelijk gaat dulden ... ?!?!

Henk Elegeert