Wat is er plotseling aan de hand met D66 ?

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sat May 22 15:43:15 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Weet jij waar de mensen op de lijst voor staan? Wat hún inhoud is?
Had jij verwacht dat Ageeth niet goed kon schaatsen? Toch loopt ze al
10+ jaar rond in D66.
Waar komt de kandidatuur van Pia Dijkstra (de wederhelft van Gerlach)
vandaan?

Het hangt allemaal als los zand aan elkaar, en dan vallen er gaten.

Waarom plaatsen 3, 4, 6 en verder op die plaats.
Hierover hebben we ook begin april al een (begin van een aanzet tot een)
discussie gehad.
Discussie zelf is er nooit geweest. Omdat we doodgewoon niets van die
mensen weten ;)

Over Gerard Schouw heb ik ooit deelgenomen aan een discussie over de
keuze van een voorzitter voor D66. Er waren twee kandidaten en ik heb
toen, ook op de lijst, mijn redenen gegeven (weet ze nu eerlijk gezegd
niet meer ;)
Hij is toen gekozen en verdween na een periode van het toneel. Ging
later in de 1e kamer en ik heb vervolgens nooit meer iets van en over
hem gehoord.

Groet / Cees