Griekse toestanden

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu May 20 22:59:34 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Deze bankier riep al bij de invoering van de Euro dat we het gevaar liepen
om te gaan betalen voor het faillissement van de zuidelijke EU staten.
Hoezeer was ik toen roepende in de woestijn (en met mij nog vele anderen).
The man in the street echter vond het kennelijk wel practisch om niet
constant geld te moeten wisselen als hij naar een ander EU land ging. (Dit
vond en vind ik ook nu nog het enige (practische) voordeel van de Euro).

Met enig leedvermaak zie ik nu mijn grote gelijk van toen aan.

Ernst Debets/
Zaanstad