Griekse toestanden

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Thu May 20 21:28:36 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zoals elders door anderen ook aangegeven, ALS mw. Merkel niet zoveel
tijd nodig had gehad, was het gebleven bij een paar miljard.

Maar dat zou denk ik nu toch alleen maar uitstel geweest zijn.
Hun economie klopt gewoon niet, en o.a. pensionering gaat ze toch de das
om doen.
Gek genoeg investeren hun banken behoorlijk wat in de buurlanden, maar
nauwelijks in eigen land.

Groet / Cees