‘U draait en u bent niet eerl ijk’ vs ‘U naait en vindt het heerlij k’.

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Tue May 11 21:30:26 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ter vermijding van eventuele latere claims, van háár, als de relatie
toch anders uitwerkt als zij denkt.
Je hebt het niet helemaal in de hand op wie je verlieft wordt, maar wel
met wie je een relatie aangaat.
En inderdaad, fatsoen moet je doen (maar ook, kun je alleen maar doen,
anders ben je niet fatsoenlijk ;).

Groet / Cees