De D66 mailinglijst(en) zelf gaan beheren, incluis archief, was Re: Downloaden D66-archief [was: SurfNet heft D66-lijst op; nieuwe groep gecreeerd bij YahooGroups]

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon May 10 11:24:41 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 7 mei 2010 10:30 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com>het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,

>  Wordt vernietigd. Wie het dus wil hebben moet het downloaden en in
>  een D66-map zetten waarin men kan zoeken. SurfNet heeft geprobeerd
>  alles bij een andere aanbieder onder te brengen maar dit is mislukt.

Onbegrijpelijk, Marc. Je wilde immers zelf:
zie je bericht van: 20 maart 2009, onderwerp: D66-discussielijst
half-openbaar
"
... Vorig jaar heb ik geprobeerd om deze lijst op mijn naam te zetten
zodat meer D66'ers lid zouden kunnen worden. Na vergeefse pogingen
om een afwezige lijsteigenaar te bereiken, heb ik dat maar opgege-
gven.  ...
"

... en nu doet zich de mogelijkheid voor om de lijst (en dat in zijn geheel)
op de/je 'combidom.com' (kan ook een andere zijn, natuurlijk) server (over)
te zetten, en dat met voortzetting van het huidige archief (dus incluis:
toekomstig gebruik), en nu laat je die mogelijkheid zomaar aan je voorbij
gaan?

Alle (die) mogelijkheden liggen nu open nu Surfnet deze voorziening zelf op
wil heffen.

De/mijn mogelijkheden mbt het archief zijn me bekend, maar dat is niet echt
een oplossing. Bovendien, dan moet iedereen die dat wil het zelf gaan doen.
Het archief wordt daarmee ook verbroken.

Enfin, hoor graag wat je plannen nu zijn, en of de mogelijkheid ook een
optie is voor wat betreft de/alle D66 gerelateerde mailinglijsten van de
Surfnet server(s). Of, wat is er voor nodig om het op de voorgestelde manier
te regelen?

Graag ook reactie van

Henk Elegeert