Downloaden D66-archief [was: SurfNet heft D66-lijst op; nieuwe groep gecreeerd bij YahooGroups]

Fri May 7 10:30:07 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
> Wat gaat er met het huidige (gesloten) archief gebeuren? Hoe en of waar
> worden deze veilig gesteld (voor toekomstig gebruik)?

  Wordt vernietigd. Wie het dus wil hebben moet het downloaden en in
  een D66-map zetten waarin men kan zoeken. SurfNet heeft geprobeerd
  alles bij een andere aanbieder onder te brengen maar dit is mislukt.

  Meer weet ik ook niet. Dit kreeg ik zelf van SurfNet,
> Beste Lijstbeheerder,
> Let op! Per 1 januari 2011 houdt SURFmailinglijsten op te bestaan.
> Kijk voor meer informatie op: http://www.surfnet.nl/surfmailinglijsten
> (...)
> Meer informatie over de SURFnet Listserv-dienst (waaronder handleidingen)
> is beschikbaar op het adres https://listserv.surfnet.nl/ .
> Als u uw lijst(en) wilt opheffen of andere vragen heeft met betrekking
> tot de SURFnet Listserv-dienst, kunt u contact opnemen met de LISTSERV
> helpdesk (listserv-helpdesk at nic.surfnet.nl).

  Meer is er niet.

  Men krijgt een lijst van alle archieven toegezonden met de mail,
     GET D66 FILELIST
  naar,
     LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
  Vervolgens bestelt men een specifiek archief met,
     GET D66 [achiefaam]
  naar,
     LISTSERV at NIC.SURFNET.NL

  Wie alleen z'n eigen bijdragen wil hebben, kan middels email zoeken in
  het archief en daarvan een lijst toegezonden krijgen. Voorbeeld:
     SEARCH * IN D66 FROM YYYY/MM/DD TO YYYY/MM/DD WHERE SENDER
CONTAINS user at domein
  (1 regel).
  Op de plaats van de asterisk kan men een zoekterm zetten. Men kan ook
  op een subject-regel zoeken - bijvoorbeeld de peilingen.
     SEARCH * IN D66 FROM YYYY/MM/DD TO YYYY/MM/DD WHERE SUBJECT
CONTAINS Peilingen
  (1 regel)
  naar,
     LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
  Als het aantal regels te groot wordt werkt het niet. Men kan in dit
  geval het tijds-interval verkleinen. Men krijgt een lijst toegezonden
  met daarin de bijdrage-nummers.
  Vervolgens bestelt men een specifieke bijdrage aan de lijst met,
     GETPOST D66 [bijdrage 1], [bijdrage 2]
  (1 regel)
  naar,
     LISTSERV at NIC.SURFNET.NL

  N.B.: de nieuwe lijst bij Yahoo heet geen D66 omdat zo'n lijst al bestaat.