Bewaarplicht met grondrechten eindelijk getoetst door Europese rechter

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri May 7 10:15:04 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 7 mei 2010 01:43 schreef Daniel van Kesteren <daniel at dlknet.nl> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dat is inderdaad goed nieuws. Maar dan blijft er natuurlijk genoeg ellende
> over, zoals ACTA, de vingerafdrukken van Nederlandse paspoorten in een
> centrale database, het Electronisch Kinddossier, enzovoorts. Zucht...

:) Als zulks ook in handen is geweest van een club gr/christenen, Daniel ...
:) Zo lopen we nu ook al jaren met een (CDA) ID op zak, want dat zou de
criminaliteit terugdringen. :)) Enfin, je houdt er Blauw mee van de straat,
want de uren die daar mee gemoeid zijn houden velen van hun kerntaken af. En
verdomd, zij die ze bij zich zouden moeten hebben, hebben die juist niet
bij.

De politiek - met name bij de conservatieven - slaagt men er menigmaal maar
niet in de kern van het communicatie middel (Internet) ook werkelijk te
doorgronden. Niet alleen daar overigens ..

(Link:) Geheel eens met