ordeverstoring

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu May 6 14:14:07 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6-5-2010 12:47, Henk Elegeert wrote:

> Donder nu maar op naar je eigen lijst ... doeg!!!

Donder jij maar op naar je Openheid over Irak forum. Sinds 10 April j.l. heeft
de geesteloze henkieboy geen artikel meer geplaatst. Zou hij nu eindelijk
openheid hebben, heeft hij het licht gezien?, is hij lid geworden van "Mijn
Partij"? Ik wil het helemaal niet weten.

Ik denk dat Henk Elegeert, die de projectie niet ziet als voorwaarde voor goed
sociaal functioneren, de draad nu goed kwijt is zoals D66ers wel eens vaker de
draad kwijtraken met hun dogmatisch scepticisme (BR).