ordeverstoring

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu May 6 12:47:12 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 6 mei 2010 11:51 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Heb jij toestemming gevraagd om dat artikel op de d66-gr*p lijst te posten?

Nee, dat hoeft in een dergelijk geval ook niet. Volgt namelijk precies de
regels daaromtrent !!
Daar - en daar geef je telkens opnieuw blijk van - heb jij geen enkele notie

> Nou dan, weer eens een infantiele projectie dus van je.

Over infantiel gesproken derhalve !!

> Deze lijst gaat eind dit
> jaar uit de lucht, dus waar maak je je druk om.

Nee, die gaat niet uit de lucht. Er moet naar een andere - alternatieve -
plaats worden gezocht om deze lijst onder te gaan brengen. Jouw infantiele
gedanken brengen je ook -  en niet voor het eerst - naar verkeerde
conclusies. De (houdige nieuwe) yahoo-lijst beschouw ik als een mogelijkheid
om de leden alvast bij elkaar te kunnen houden, en t.z.t. althans wat mij
betreft, ter overbrenging naar een ander en vooral veel beter onderkomen.

> Het feit dat je je afvraagt waar
> ik met mijn gedanken was tijdens dodenherdenking gaat je niets aan.

Dat feit staat allang vast, zaniker, namelijk in tomeloze domme projecties
!! Dat wat in-box zit dus! :)
Ik vroeg het mij bovendien ook niet af !! Opnieuw, niet in staat de
werkelijkheid te duiden, maar oeverloos gezanik in zgn. veelkleurigheid. Een
rainbow wellicht? :))

Donder nu maar op naar je eigen lijst ... doeg!!!

Henk Elegeert