ordeverstoring

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Wed May 5 12:49:30 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een asymetrische gedachte ;)
Oftewel out-of-the-box.

Een ander punt van aandacht lijkt me het gebruik en ontwerp van de
dranghekken. Dit kan opgelost worden met een soortgelijke benadering als
de spijlen van kinder-boxen.
Een succesvolle benadering kan dan beenbreuken voorkomen.

Groet / Cees

PS. Je kunt er lacherig over doen of niet, maar De Nederlander lijkt me
erg gespannen en schrikachtig geworden. Binnen enkele seconden nadat het
eerste dranghek viel (duidelijk te horen) begonnen mensen, zelfs
honderden meters verder, gelijk weg te rennen.