Arrestaties bij 1-meibetoging Rotterdam

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sun May 2 08:29:45 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

'Preventief stokken inleveren' lijkt me een dubieuze beslissing.

Die mevrouw tegen de grond werken en arresteren (n.b. wegens belediging
agenten) voor een redelijk normale en onschuldige opmerking is een
absurde reaktie. Dit zal de rechter ongetwijfeld bevestigen op basis van
het beschikbare geluids- en beeldmateriaal.

Groet / Cees