Kandidatenlijst

Tue Mar 30 12:03:46 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Waarempel, ik wist niet dat Gerlach getrouwd was met Pia. Dat
> verklaart alles.

  Je vroeg je ook af (net als ik) waarom de opleidingen er niet
  bij staan... wel, op,
     http://nl.wikipedia.org/wiki/Pia_Dijkstra
  staat dat ze *theologie* gestudeerd heeft en *kerkdiensten*
  heeft geregiseerd voor de *IKON*. Pluspunt voor Geel (Vrijmet-
  selaars zijn doodsbang voor atheisten) maar wat raar voor
  D66'ers van het oude stempel. Op,
     http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerlach_Cerfontaine
  staat over *psychotherapeut* (wisten we dat) Gerlach Cerfontaine,
     In 2003 werd Cerfontaine gevraagd door D66 om minister van
     Economische Zaken te worden in het kabinet-Balkenende II,
     hoewel hij nooit lid is geweest van een politieke partij.
     (...) Kort voor zijn afscheid werd bekend dat hij lid is
     geworden van het CDA hetgeen speculaties opriep
     Op 30 mei 2008 kondigde hij zijn vertrek bij Schiphol aan,
     omdat hij met pensioen gaat.
  Wie wel poen heeft gaat dus *voor* zijn 65e met pensioen. Maar
  uiteraard moeten gewone burgers doorploeteren tot hun 67e.