D66 presenteert kandidatenlijst

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Mar 29 21:27:10 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik kreeg de afgelopen week al de indruk dat er wat fout was gegaan met
mijn kandidaatstelling, aangezien ik maar niks vernam van de
stemadviescommissie.

Er waren strikte voorwaarden aan gesteld wat betreft op tijd en
compleet indienen van de kandidaatstellingsformulieren. Vanwege
verblijf in het buitenland in de week van de kandidaatstelling, was ik
pas erg laat met het invullen van de formulieren. Te laat ook voor de
proefindiening.

Ik gok dan ook dat er een omissie of fout in heeft gezeten, zodat ze
mijn  kandidatuur niet in behandeling hebben genomen. Of mijn email
heeft er langer dan 15 minuten over gedaan....

Anyway, ik maakte me al geen illusies, dus in die zin til ik er niet
zo zwaar aan.

Desalniettemin, zeer bedankt voor een aantal steunbetuigingen die ik
van enkelen van jullie heb mogen ontvangen.

Groetjes,
Mark