[Fatsoen moet je doen] Minister President/Politieke partij (CDA) ... tegenover Bos

Sat Mar 13 19:09:57 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik volg je al lang niet meer, Henk,

Ik bekijk je fragment van Van Mierlo, waarover jij zei dat hij geen naam had
moeten noemen: Bos. Van Mierlo stelt Bos duidelijk verantwoordelijk, jij
uitreraard vlaai. Bedoel je dat Hans hem Wouter ipv Bos had moeten noemen?

Bos had niets in handen gekregen, maar genomen, dor leugen en bedrog.
Kiezers wijsmaken dat de PvdA voor een onderzoek is en na hun stemmen het
omgekeerde afspreken. Zijn fratcie laten tekenen tegen hun controletaak.

Van Mierlo had Bos als medestander van democratie verwacht, jij richt
kennelijk al je hoop op het CDA, zonder vlaai dan, die net als de VVD
nauwelijks voor democratiserig zijn, en nooit moeite hebben gehad met
fractiebinding (op Wiegel na dan).

Fritz van Rikxoort