Wouter Bos stopt

Fri Mar 12 17:04:54 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Job Cohen kan zijn vrouw niet alleen laten en heeft dus een ambtswoning
naast zijn werk nodig.

Maar goed, benieuwd of hij tegen zijn vroegere wil eindelijk kamerlid wordt,
4 jaar lang.

Is toch effe wat anders dan besturen met tig ambtenaren die je influisteren.

Zijn eindeloze herhaling dat hij voortaan wil dat de PvdA fatsoenlijk wordt
en zich fatsoenlijk gedraagt,

om zo bij te dragen aan de zo door anderen gewenste fatsoenlijke
samenleving, gaf weinig hoop.

Fritz van Rikxoort