Agnes Kant stapt op

Thu Mar 11 14:07:56 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjonge jonge Henk toch,

Alleen Bos vergiste zich over de navo-brief, en stapte uit het kabinet voor
de navo ook zijn opties mocht bekijken en voor de deadline van 1 maart die
hij zelf afsprak (besluit kabinet)...

Het CDA en CU noch kamer kunnen de missers van Bos rechtsttreken nu hij
voortijdig opstapte, het is einde-verhaal tot ruim na de verkiezingen in
juni.

Moet wel zeggen dat de opvolger van Bos de kamer ruimhariger tegemoet treed
over Ijsland bijvoorbeeld, dan Bos zelf deed. De kamer moet maar doorbijten
in de zaak Zalm, nu zijn DSB-ervaringen niet geheim hoeven blijven, nu het
geen bank meer is... maar die bal ligt bij kamer incl. PvdA zelf.

Je vergissing was dat Bos niets van de Navo-brief wist, dat slikte hij de
dag erop meteen weer in en hij zette een streep onder zijn leugentje.

Overigens zijn we het eens over de corrupte spelletjes van PvdA en CDA, waar
van toepassing, maar Bos is geen slachtoffer van het CDA, en het CDA had
niet mee moeten gaan in Bos jarenlange uitstel van executie bij
bezuinigingen en ons geld afstaan aan de gokspaarders, maar het laatste deed
de hele maker gemakshalve aan mee (de slachtoffers in Ijsland plukken we
wel, dat kan prima bij kale kippen), het land is wel slachoffer van Bos.

Fritz van Rikxoort