Agnes Kant stapt op

Wed Mar 10 21:56:27 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg je nou dat Bos de brief moest kennen voor die er was???
En dat Balkenende de schuld is dat de brief pas bekend was toen die er
was???

Het CDA en CU waren bereid ook de opties van Bos aan de Navo voor  te legen
en er te verdedigen.

Ik pas, alles wat Bos liegt en draait komt volgens jouw vlaai-dogma door het
CDA, je slikt zelfs je eigen vergissingen of omissies erover a la Bos in.

Ik ben nooit een fan van het CDA geweest, integendeel
(te gezinsdwangerig lees: voor een gratis partner op kosten van de meer
werkende armere meerderheid)
noch van de Pufda (te dwangerig naar alles en iedereen lees: alles gratis op
onze eigen driedubbele kosten vanwege de hoge provisies voor de
Pufda-baantjes in het geld-rond-pomp- en
wij-beslissen-wel-voor-u-wat-het-beste-voor-u-is-van-uw-eigen-zuur-verdiende
-centen-circuit)
maar jij praat alles wat Bos misdoet ten koste van ons land en de
belastingbetalers goed onder het mom van die heerlijke echte Limburgse
vlaai.

Ik heb het liever over feiten en gang van zaken dan alles dood te doen met
"Bos is ook maar slachtoffer van het CDA:
hij ging NB zelf tegen zijn verkiezingsbelofte in als vice-premier en
minister van financiën sparen voor een topbaan nadat de Pufda hem uitkotst.
Leg maar uit hoe het CDA hem daar in vlaaide...

Fritz van Rikxoort