Overdoen raadsverkiezingen Rotterdam

Wed Mar 10 16:48:15 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens...

Maar toch greep hij, VVD-burgervader Opstelten, vaker en beter in en verliep
onder hem zelfs de opkomst van LR, ook na de moord op Pim Fortuyn, beter dan
strandfeestjes en verkiezingen onder Cohen-adept Aboutaleb.
Opstelten was echt onafhankelijk en had nog wel harder mogen in grijpen in
de PvdA-gemeente.

Fritz van Rikxoort