Overdoen raadsverkiezingen Rotterdam

Wed Mar 10 16:38:21 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/article3010103.ece/Opnieuw_tellen__en_we
llicht_weer_stemmen_.html

http://www.ad.nl/ad/nl/2061/Raadsverkiezingen/article/detail/468805/2010/03/
09/Alle-stemmen-in-Rotterdam-worden-opnieuw-geteld.dhtml

http://www.nrc.nl/nieuwsthema/raadsverkiezingen2010/article2499991.ece/Verki
ezingen_Rotterdam_mogelijk_toch_deels_over

In NRC staat ook de truuk van PvdA-meester Aboutaleb:
De bevoegdheden van de commissie tot onderzoek van de geloofsbrieven zijn
beperkt. Ze hoort geen betrokkenen en bestudeert alleen documenten die tot
afgelopen vrijdagochtend zijn verzameld.

Vandaar dat de PvdA-meester bezweert dathet hertellen geen invloed zal
hebben op de uitslag: de PvdA-ers weigerden meestal proces-verbaal te laten
maken van alle onregelmatigheden, alleen bij druk van LR en via de centrale
kiescommissie gbeurde dat spaarzaam, en aan de PvdA-stemmen kan je niet zien
of ze geldig uitgebracht zijn en hoeveel duizenden niet...

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1355523.ece/Pastors_stemmen_mogel
ijk_ongeldig_verklaard

Fritz van Rikxoort