Agnes Kant stapt op

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Wed Mar 10 10:03:54 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, Fritz.
Maar wat ik nog het meest niet begrijp is dat de PvdA twee keer onder Bush
onder valse voorwendselen (wederopbouw) wilde deelnemen aan de oorlog in
Afghanistan. Ook twee jaar terug nog. Wij waren tegen, stemden ook tegen,
maar lieten het kabinet niet (daarop) vallen. Hadden we beter wel kunnen
doen, maar daar gaat het nu niet om.
Juist nu er een andere Amerikaanse president zit, met een andere agenda, een
andere aanpak (de Nederlandse aanpak) en een ander tijdschema (terugtrekken
in de loop van volgend jaar), moet er per se worden vastgehouden aan een
besluit van twee jaar geleden. Argumenten tellen niet, de internationale
reputatie van Nederland telt niet, niets telt. Alleen de
gemeenteraadsverkiezingen.

Op 10 maart 2010 09:41 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende: