All you need is D66

Tue Mar 2 12:41:40 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Cees Binkhorst <ceesbink at XS4ALL.NL>,
> Nog erger: Amsterdam gaat aan de hand van Cohen en Asscher de verkoop
> van liefde tegen ;)

  Leuk

> Vraag me af of ze het pseudoniem 'Apollo' ook tegengaan. Bios en zwembad
> hernoemen (opnieuw in de markt zetten)?

  De 'Du Midi' bios (lag in het centrum van de Dode Hond in het straten-
  plan van Amsterdam - de Apollo/Rivierenbuurt is een Dode Hond) is al
  lang weg, hoor. De Apollohal is geen zwembad maar een basketball-hal.
  M'n broer (hotemetoot in basketballwereld) heeft zowaar die hal gered
  voor Amsterdam - is'ie nog afgestudeerd op de Apollo/Rivierenbuurt ook.

  En dan te bedenken dat er op de Apollolaan schuin tegenover die hal
  een monumentje is voor een lid van de familie Fluks (m'n tante) en ik
  zelf op het Victorieplein (refereert naar de overwinning/reincarnatie
  van Satan) in de Rivierenbuurt verwekt ben ten tijde dat mijn opa
  werkte in de 'Melkweg'.
  Mijn eerste school stond op de plek waar thans het Hilton-hotel staat
  (logo: Zonsverduistering) en schuin daarachter op de hoek van de
  Hacquartstraat staat in de gevel van een huis een beeld van een Baviaan
  die naar een beeld van een Valk kijkt: dit zijn Thoth (Mercurius) en
  Horus (Apollo) - oftewel: de Dode Hond. Satan zit echt overal - maar
  niemand die het ziet.

  Voor Geel D66 heb ik de perfecte achtergrond...   :-(