Schutkringkleur

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Jun 23 15:26:33 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 23 juni 2010 13:10 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dr. MAF gaat een 'normaal' verkiezingsprogramma schrijven voor de
> bourgeoisie
> let maar op! Zijn vereenzelviging met D66 kent geen grenzen.
>
> Hebben we de optie 4 jaar GÉÉN kabinet al onderzocht? Volgens mij

... punt is: *mij* bestaat niet in de relatie tot Atid Oto. Het is gezwets
waar niemand iets aan heeft, laat staan verantwoording voor neemt. En ....

> is dat gegeven

 *dat* is hier het gegeven.

de huidige omstandigheden de beste optie in aanloop naar de Rode Morgen.

... tja, gaat al helemaal nergens meer over. Zekers gezien die huidige
omstandigheden.
Net als de politici nu weigert Antid Oto (Trotkist, zoals ie zich
presenteert) ook kritisch te kijken naar de eigen inbreng en
standpuntbepaling.

> Praktisch gezien een demissionair ambtenarenkabinet.

Dat zat er al. Had niets meer met politiek meer van doen zoals de
kiezer/burger dat verwacht.

> Waar staat geschreven dat
> Nederland een missionaire regering dient te hebben?

Kijk de wet-  en regelgeving er (nog)eens op na ...

> Is de crisis al niet groot genoeg?

Jouw kijk heeft weinig inzichtelijk gemaakt ...

> Give me a break.

Had jij niet al een eigen stekkie? :)

Henk Elegeert