Schutkringkleur

Antid Oto aorta at HOME.NL
Wed Jun 23 13:10:06 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. MAF gaat een 'normaal' verkiezingsprogramma schrijven voor de bourgeoisie
let maar op! Zijn vereenzelviging met D66 kent geen grenzen.

Hebben we de optie 4 jaar GÉÉN kabinet al onderzocht? Volgens mij is dat gegeven
de huidige omstandigheden de beste optie in aanloop naar de Rode Morgen.
Praktisch gezien een demissionair ambtenarenkabinet. Waar staat geschreven dat
Nederland een missionaire regering dient te hebben? Is de crisis al niet groot
genoeg?

Give me a break.