Wat komt er eigenlijk na de nachtwakerstaat?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Jun 13 14:35:21 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 12 juni 2010 13:31 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:
REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Henk Elegeert voorziet een nachtwakerstaat? :)

(B)Antid Oto projecteerd weer eens :))

Ik voorzie niets, jij wel kennelijk ...

Ik stel een open vraag, en een die jij beantwoord met een projectie ... daar
kun je dus niets mee.

> Daar zullen de regressionisten 'Henk en Ingrid' blij mee zijn.

Ah, een kenner !! Of, een broer van je? Kortom: Wat zijn Henk en Ingrid
Janssen - ??? , nog meer behalve Limburgers? :))
Of, is Ingrid mss een zus van je? ;) Dan wordt het: Henk en Ingrid ???? -
Janssen.
Familie wellicht ook nog van Wilders, en jij dus ook? :)

Henk Elegeert