Abby Sunderland 'safe' on board rescue vessel

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sat Jun 12 17:59:58 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is maar hoe je het bekijkt.

Kan je nog wel een verhaal sturen van een vrouw, die geholpen werd haar
(inmiddels gestorven) man binnen boord te halen. Hij had een harnas aan
en was tijdens een storm overboord geslagen.
Het was de vrouw na een week varen niet gelukt hem binnen te halen.

Overigens: Queensland boat builder Jon Sayer, who built Wild Eyes, said
the 40ft boat was unsinkable. This boat is bigger and faster than
Jessica Watson's boat. In Abby's case she wasn't physically or mentally
strong enough to handle a 40-foot boat in those winter storm conditions.

Groet / Cees