Amerikaans zeilmeisje (16) is terecht

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Jun 11 16:11:34 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ik eerlijk gezegd vreesde was dat jeugdzorg een verdwijning van Abby
zou aangrijpen als 'goede reden' om Laura thuis te houden.
Nu wordt het eerder een reden om de genomen veiligheidsmaatregelen
serieus te nemen en als afdoende te beschouwen.
De boot van Abby is 'zo goed als' onzinkbaar, en als die van Laura aan
dezelfde eisen voldoet mag er daar geen bezwaar zijn.

Groet / Cees