Globalisering is astrologie

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Jan 23 18:47:37 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 23 januari 2010 15:45 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:

> Hé, zet die spellchecker eens aan.

Tja kan, moar dan heb jij niets meer te zeuren ...  :)

>  projeceren doe je maar in je eigen
> tijd.

Ben ik mee gestopt... Nu jij nog !

> En niet knoeien op de bank.

Ik kijk wel uit!

> Hé, heb ik jouw iets gevraagd?

Niet dat ik weet.

> Fluks kan goed voor zichzelf opkomen.

Weet ik. Dat hoef jij dan toch ook niet te zeggen !
Dat laat ik strikt aan hem over. Had je nog niet door?!!

> Daar heeft hij jouw impotente gezanik niet voor nodig.

Jouwes nog minder, dunkt me. Ging immers (alweer) nergens over.

> Zeg, projecteer je zelf-analyses eens op jezelf ja!

Doen ik ... zo beter?

> Nog steeds niet
> door dat jij het bent die komt aanzetten met impotente projecties van
> je misselijk rottende geest?

Ik heb geen misselijk rottende geest !! Ben je toch weer een
projecteren, zo valt te vrezen.
Leer dat nu toch eens af, man !!

> Nog steeds niet door dat je niets bereikt met je gezwatel?

Er valt met jou uberhaupt niets te bereiken, Heb je dat zelf niet door dan?

> Zielige man.

He, (... zucht): alweer projectie !! Let daar nu toch eens op!!

> Oh ja?  >:))

Jazeker ... >:))

Belachelijk bezigheid bovendien. Zo voorspelbaar. Heb je niks beters .. ? :)

Henk Elegeert