Liberal matters

Tue Jan 19 11:58:25 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
> Is D66 nog steeds lid van die club? Met Hans van Baalen en liberalisme
> wil je toch niet geassocieerd worden, wel dan?

  Ik niet, neen.
  Heb trouwens vaker gezegd dat ik geen liberaal ben. Ik heb domweg
  geen enkele politieke overtuiging; ik hang niets aan. Ik kijk naar
  wat er daadwerkelijk aan de hand is...

  Overigens: met dat 'liberal matters' is dus iets aan de hand (daar
  gaan we weer)...
  Materiele betekenis           Hermetische betekenis
  liberal - bijv. naamwoord     liberal - zelfst. naamwoord
  matters - zelfst. naamwoord   matters - werkwoord

  Overigens: Van Lanschot heeft het vervolgspotje waarvan ik eerder
  gewag maakte aangepast: er zit thans een derde foto in de spot
  waarin de oorspronkelijke persoon vervaagt (zeg maar: dood gaat).
  Dit klopt met mijn opmerking bij de laatste foto dat het hier om
  reincarnatie gaat. Dat vervagen/Twillight is de schemer van Mercu-
  rius (een andere naam voor Mercurius is: de Schemer).