Apophenia vs Hermophenia

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jan 18 21:17:30 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 18 januari 2010 09:56 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> Waldorf, ipv reactionaire adhominem projecties te debiteren in een
> zwaam van anti-communisme

... over projecteren gesproken ! Je hebt het nog (steeds) niet echt
onder de knie!

> zou je de definitie kunnen verbeteren cq
> bekritiseren.

Onbegonnen werk. Er is zelfs geen sprake van een definitie, maar krijg
dat maar eens zodanig onder je aandacht dat het uiteindelijk iets
zinnigs oplevert. Opnieuw: onbegonnen werk !! Je blijkt niet in staat
je eens ingenomen communistische houding en levensstijl tegen het
licht te houden. Laat staan een andere voorstelling te maken van wat
zich voor je geestesoog ontpopt. Het ontbreekt je zelfs aan een
kritische houding jegens datgene wat je meent waar te nemen. Je
sukkelt je daarbij op weg naar 'objectiviteit' in een poging daar mee
weg te komen.

Geen wonder derhalve dat mijn gekscherende bedoelde opmerkingen plots
dan ook een ad-hominum karakter krijgen.

> Maar ik vrees dat jij daar te dom voor bent.

Ongetwijfeld, vanuit jouw krankzinnig perspectief.

> Zeker van de Mulo getrapt sukkel. :))

Nee, druiloor. :)) Jij wellicht ...

> Scheer je weg miserabele kindervriend.

Pulp uit je 'ziekelijke' brein, of is het bij uitstek een
communistisch kenmerk?

Henk Elegeert