TV-spotje over Ragnarok-scenario Vrijmetselarij

Mon Jan 18 10:19:14 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als het al zo is zoals Marc het ziet, dan is het denk ik wellicht de
maker van het spotje die het erin legt... Als webdesigner, doe ik
meestal voorstellen voor het design. Ik kan me voorstellen dat dat in de
reclame net zo is. De klant gaat daar dan mee accorrd, eventueel met wat
wijzigingen....

Ik heb nog nooit de vraag gehad, stop er wat dode honden in of andere
rare beelden...