Politici en banken (was: Wouter Bos en IceSave law)

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Thu Jan 14 21:29:41 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees,

De afdekking van die 20 miljard is indertijd (in 2001 meen ik mij te
herinneren) dmv. een claimemissie bij de bestaande aandeelhouders opgehaald.
Toen was de koers van KPN ook heel erg laag (zo rond de 4 Euro). Inmiddels
staan de aandelen rond de 12 Euro en wordt er al enige jaren weer braaf
dividend betaald. Kennelijk hebben ze die UMTS frequenties in 8 Jaar tijd
rendabel en winstgevend gemaakt.

Ernst Debets/
Zaanstad