Davids rapport

Hein Wvm heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jan 14 00:09:45 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 13 Jan 2010 21:16:54 +0100, Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>
wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>On 13 janv. 10, at 00:53, Heintje Davids wrote:

Mij n naam is Mr. Drs Adriaan Henrik Lambert Westerouen van Meeteren, beste
Muizenbil  :-))
U mag me tutoyeren.

>Heb ik niet gelezen, dus heeft er iemand misschien een link naar dat
>ongetwijfeld potsierlijke gezwatel?

U kunt geen oordeel hebben over iets dat u niet gelezen hebt. Dat doen
alleen hele domme mensen, politici en zo. En een AD-tje kopen, dat kunt u
vast wel met uw inmiddels riante wedde.

>Dat is niet zo.

Wat is niet zo? Dat we het eens zijn? Of dat eea een
internationaalrechtelijk vergrijp was? U praat net zo onduidelijk als een
zekere premier in een klein land aan zee.

>Muijz (met lange ij graag) en meneer van Meeteren zijn het in de
>geschiedenis wel >*vaker* eens geweest.
>Ze waren toch niet voor niets beide betrokken bij de Digitale
>Burgerbeweging?

Volstrekte drogredenering. Lid zijn van dezelfde vereniging geeft geen
enkele garantie voor het -al dan niet vaker- eens zijn.

>Daarbij komt dat Muijz van mening was en is dat Hein van Meeteren in de
>slotfase van die organisatie diverse scheve schaatsen heeft gereden -
>bepalingen
>in de statuten genegeerd, uit de hoge hoed personen getoverd als
>participant
>(hoewel ze niet aan de in de statuten vereiste bepalingen voldeden) om
>te
>voorkomen dat het bestuur moest opkrassen, etc.

Allemaal speculatie, fantasie, paranoïde waan. Geeft niets, er zijn
medicijnen voor.

>Dat is Mr. van Meeteren diep in zijn hart met Muijz eens. Want anders
>had hij er wel
>eerlijk openheid van zaken over gegeven, nietwaar?

Wat een prachtige parels van drogredeneringen weet u toch te debiteren. Gaat
u door! (Ik hoef u toch niet uit te legeren wat een drogredenering is,
nietwaar?)

>(In plaats van er 27 elkaar tegensprekende kletsverhalen over op te
>hangen en
>met een klauwhamer te gaan zwaaien, bedoel ik.)

Hoho, u haalt ze door elkaar, ik heb met 27 klauwhamers gezwaaid -ondanks
vorstverlet-, en maar één elkaar tegensprekend kletsverhaal opgehangen.

>Ik heb er al vaker op gewezen dat het wat mal aan doet dat iemand die
>over
>zijn optreden als 'bestuurder' aanhoudend en opzichtig liegt, en die
>de stukken
>over deze periode niet openbaar wenst te maken, wel anderen de maat
>neemt.

U hebt een méning dat dat Heer v M lieft, of gelogen heeft, de feitelijkheid
is anders. De feiten zijn: Van Meeteren heeft als aftredend en afsluitend
bestuurder integer, zorgvuldig en adequaat gehandeld. Hiuj heeft van de
Kamer van Koophandel expliciete waardering gekregen voor zijn werk. Hij
heeft het batig saldo keurig overgemaakt aan een zusterorganisatie en van
deze werkzaamheden de balanghebbenden op de hoogte gebracht. ook u bent op
de hoogte gebracht. Voorwaar een voorbeeld van bestuurlijk zuiver opereren.

>Of, in de woorden van meneer Meester Hein zelf:

Inderdaad. De keurige afwikkeling van DB.NL is een voorbeeld voor andere
bestuurders. Dat is me dan ook langs vele kanten bevestigd.
Waarvan acte!
(En u weer terug naar het, kronkelige en eigenlijk belachelijke kamerdebat)