Google is gek geworden

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Feb 14 15:41:14 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, maar ik word al gevolgd, Fritz. ;) Hoe nu moet ik dan aangeven dat niet
te willen zonder dat mijn volger daarvan kennis neemt? :)

Op 14 februari 2010 14:26 schreef Fritz van Rikxoort <
fritz at rikxoort.demon.nl> het volgende:

> Een google-account en zelfs gmail-account kunnen op zich kennelijk geen
> kwaad. Zolang je geen google-profiel opent en buzz niet gaat gebruiken,
> heb je kennelijk geen blootleggen van gegevens e.d.

En, kun je Buzz dan überhaupt gebruiken zonder G-account? Niet toch?

> Alleen via g-talk (messenger) op basis van g-mail-account/adres
> staan de te volgen anderen klaar, maar niets openbaar nog
> (zij volgen mij dan ook niet, er is geen buzz noch google-profiel van
> mij).

De G-talk weet ik niet goed. Vlgns mij kunnen die slechts zien dat je online
bent (als je dat tenminste wilt) en meer niet.

Henk Elegeert