Google is gek geworden

Sun Feb 14 14:26:57 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een google-account en zelfs gmail-account kunnen op zich kennelijk geen
kwaad. Zolang je geen google-profiel opent en buzz niet gaat gebruiken,
heb je kennelijk geen blootleggen van gegevens e.d.

Alleen via g-talk (messenger) op basis van g-mail-account/adres
staan de te volgen anderen klaar, maar niets openbaar nog
(zij volgen mij dan ook niet, er is geen buzz noch google-profiel van mij).

Fritz van Rikxoort