Their Morals and Ours

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Feb 8 18:13:59 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8 februari 2010 16:32 heeft Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Dan heeft u niet opgelet.

Toch, maar het boeit op geen enkele manier, "Sjefke".

> U moet niet selectief quoten.

Ik constateer slechts.

> Er stond nog iets achter, maar daar
> heeft u blijkbaar geen benul van of mening over.

Goed gezien, 'Sjefke'.

> Papegaaientaal. Schaf toch een parkiet aan.

Zinloos, bovendien; we hebben jou hier al als communisten papegaai.

> Nee, het is anti-empirische realiteitszin.

Het juist niets met realiteit, maar alles met jouw voorstellingen.

> Goed dat je me eraan herinnert. Ik moet me nog eens uitschrijven bij
> de Kerk. Daarvoor heb ik nog steeds niet de moeite genomen.

> Uw drieste uitvallen anders spreken boekdelen.

Ach, hebben mijn 'drieste uitvallen' nu ook al een dergelijke
zelfverheerlijking tot gevolg? !! :))

> Dit ik politiek niets zou voorstellen wil niet zeggen dat jij me niet
>  wilt uitschakelen op deze lijst.

Je komt (nog) beter tot je recht op een lijst met communistische
kameraden, lijkt mij.

> Elegeert, ouwe hippie

Wie is hier nu de papegaai?

>, success met uw panacee. Ik ben niet
> geďnteresseerd in een vete met een filosofische kabouter.

Ik zag hier onlangs nog een staaltje uit jouw filosofische koker die
bol stond van het 'clownesk' communistisch gedrag. :)
Laat mij dan maar een 'filosofische kabouter' zijn, blijf in elk geval
met beide benen op de grond. Jou niet zweverig genoeg, neem ik aan. :)

> Het is bijna carnaval in Venray!

Fijn, kan de nieuwe burgemeester z'n toontje meeblazen met de meute ...

> HvM heeft zijn clownspak in de aanbieding...

Waar heb je die informatie vandaan? Wacht even: Toch je gesprekje
gehad bij de mediator? :))
En ... Je persisteert bij je clowneske hoofdrol als communist in
andermans conflict?

Henk Elegeert