Klimaatgekte: Nederlandse Greenpeace/WNF/koraalsterfte-propaganda in IPCC rapport

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Sun Feb 7 20:30:33 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou je die Joshua Livestro als rechts, extreem rechts, links of extreem
links kwalificeren?

Volgens mij is hij zo rechts, dat er niets meer aan de rechterkant
tussen kan ;)

Bovendien weet hij ook niet wat opbouwen is. Van sociale samenhang heeft
hij nog nooit gehoord.

Groet / Cees

Henk Elegeert wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ook lezenswaardig:  ;)
> http://www.dagelijksestandaard.nl/2010/02/07/politiek-na-de-dood-van-de-klimaatveranderingsmythe/
>
> "
> Politiek na de dood van de klimaatveranderingsmythe
>
> Feb 7th 2010
> Joshua Livestro

[weggelaten]
> "
>
> Die Hans Labohm (die je noemde) heeft een aardig rijtje. Zal ik (later
> vanavond) nog even bij elkaar zoeken ...
>
> Henk Elegeert
>

> Op 6 februari 2010 12:52 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks
> <fluks at combidom.com> het volgende geschreven:
[weggelaten]