Obama ’s surge: killing spree on both sides of AfPak border

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 3 18:03:40 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wederom een klein smerig propagandistisch leugentje.
Zoals hieronder staat gebeurde het, en Lenin en Trotsky wisten precies
wat zij deed: moorden. Want in de naam van die "andere orde" (ipn
bestaande), mag je alles doen. Over morele defectie gesproken.
Jij en je kameratski Erikje moeten zich diep schamen dat jullie deze
laffe moord van Lenin en Trotsky op niet alleen de Tsaar en zijn
echtgenote,  maar ook op de kinderen, een paar bedienden en zelfs de
hond, rechtvaardigen.

Trotsky kreeg in Mexico city een koekje van eigen deeg. Zoals de
Talibaan dat thans ook krijgen. Zo gaat dat met moord, de spriraal van
actie en reactie, van daad en wraak, komt op gang.
Let op:
Despite having being disposed Nicholas II was still a figurehead for the
anti-Communist forces, which meant that Lenin took the decision to have
the former tsar and his family executed. Red Army units under the direct
command of Leon Trotsky were given the task of eliminating the former
royal family by Lenin. It was a task undertaken with relish by the
executioners of the Romanovs.

When the anti-Communist forces moved nearer to Moscow the Red Army moved
the Romanovs to the Siberian town of Ekaterinberg. It was there that
they were shot on the 16th July 1918. The Bolshevik regime led by Lenin
regarded the execution of the former tsar and the rest of the Romanov
family as been fully justified in its efforts to win the Russian Civil War.

The bodies of the Romanovs were then left in a disused mine shaft until
after the fall of communism and the demise of the Soviet Union itself.