Obama ’s surge: killing spree on both sides of AfPak border

Antid Oto aorta at HOME.NL
Wed Feb 3 16:07:35 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat zijn dat toch weer voor een kinderlijke insinuaties, meneer de
executeur. Erik zal zo je luier weer verwisselen.

Nee, ik vindt het niet OK dat de Romanovs vermoord werden. De
bedoeling was om ze voor een revolutionair tribunaal te slepen.
(The Prophet Armed, Deutscher, pag. 347)  Maar de lokale Bolsheviks in
 Ekaterinburg zagen zich in het nauw gedreven door Kolchak en
executeerden de tsaar in hun genoodzaakte terugtrekking. Daarbij
hanteerden ze Marat's dictum.

Nou tevreden?

We noteren het feit dat Hein van Meeteren kritiekloos zijn instemming
geeft aan het vermoorden van Taliban en onschuldige burgers middels
laffe drone attacks. Het morele defect waar Erik je van beschuldigt,
is dus gegrond.

Er zit een MDC
op de plee
holadijee, holadijee