anti-mediation (2)

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Feb 1 17:11:13 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Lieve jongen, ik observeer slechts een paar feiten. Ik zie jouw reacties
> alhier, zie al tijden je puberale gedrag, zie dat je deze lijst al
> maanden verziekt met het kritiekloos doorsluizen van Trotskistisch
> propagandamateriaal, en ik trek m'n conclusies.

Mijn gedrag is smetteloos. Dat ik af en toe uit de bocht vlieg tegen U
of E., het zij zo. Zo blijft de mens jong en alert.

De kwalitatief goede wsws.org artikelen leveren geregeld aanleiding
tot enige reacties dan wel discussie (voor zover er nog sprake is van
discussie op deze lijst). U bent de eerste die klaagt. Ik zou zeggen
dien uw beklag in.

Dus u bent weer eens voorbarig en bevooroordeeld in uw conclusies.

<KNIP>