anti-mediation (2)

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Feb 1 10:16:15 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar ging het wel om, hij zei immers zelf dat het een banaal voorbeeld
was. Waarom val je ons lastig met banale voorbeelden, meneer de
mediateur, meneer de directeur. Wij weten heus wel wat mediation
inhoudt. Het onderwerp was de rol van de mediator in de klassenstrijd
en anti-mediation.
God weet in wat voor ellende jij arbeiders hebt gestort met je
zogenaamde vaardigheden Mr. Drs. Westerouren tot Zemelaar.