verhuizing naar andere provider dan surfnet

Sun Dec 26 14:50:19 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Raimond De Tempe <raimond.detempe at GMAIL.COM>
> Ik wil je toch even iets laten zien van een collega-discussielijst
> die bij @surfnet zat (net nog zit).
> Uit andere berichten maak ik op dat er niet alleen lijsten voor
> bibliotheek-discussianten bij komen, maar bijvoorbeeld ook een
> discussiegroep bij de Vrije Universiteit.

  Ik weet het.

  Bij mijn weten zijn alle SurfNet lijsten die bij ECompass zijn
  aangemeld, inmiddels overgezet (en bij SurfNet gewist); alle
  lijsten die deze week bij SurfNet worden opgeheven, bestaan
  momenteel nog.

  Over de migratie van onze D66-lijst naar TuxTown,
     http://www.tuxtown.net/mailman/listinfo/d66
  gaat Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>.

  Wellicht dat Henk wat uitsluitsel kan geven hoe en wanneer de
  zaak wordt overgezet ? Ik weet in elk geval van niets. Henk
  heeft de volledige ledenlijst (inclusief de namen van de
  anonieme meelezers) van mij ontvangen.

  De D66 maandarchieven moeten nog worden gedownload met,
    GET D66 LOG1011
    GET D66 LOG1012
  naar,
    LISTSERV at NIC.SURFNET.NL
  dit kan tot 31 december 2010. Daarna worden ze gewist.

  Marc Fluks, Amsterdam