AHA-erlebnis

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Fri Dec 24 14:20:10 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 24 december 2010 12:40 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Gisteravond was op de TV een documentaire over de affaire
> Hirsi Ali.

Ach ja, da's waar ook. Wilde de lijst nog tippen ...

> Het was de raarste documentaire

Dadelijk eens even kijken.

> die ik ooit
> gezien heb: deelnemers aan de affaire barstten in spontaan
> gezang uit

Grappig, had ik al op de radio gehoord, idd. :)

> en de bewakers (?) van AHA maakten samen een
> niet minder genant balletdansje. Het leek wel een slechte
> musical.

Het moet niet gekker worden ... ;)

> Na anderhalf (een hele zit) uur was duidelijk dat Verdonk
> nooit gelogen heeft in de Kamer

Moet het nog even zien, maar destijds al duidelijk voor wie goed kijken
wilde. ;)

> (en Brinkhorst dus ook
> niet), dat Halsema spijt heeft van haar optreden destijds
> en dat ze toen ze in de Kamer Verdonk beschuldigde van
> email-verkeer mat AHA, zich op dat moment realiseerde dat
> Verdonk de waarheid sprak en zijzelf zojuist door AHA over
> het 'bestaan' van dergelijke mails was voorgelogen. Maar
> ze ging wel door het haar aanval... Daarenboven wist de
> advocaat van AHA, Bohler (thans Eerstekamerlid voor de SP),

http://www.eerstekamer.nl/persoon/mw_dr_b_bohler_groenlinks

Je moet er toch niet aan denken dat D66 'samen' ... ;)

> destijds dat AHA niet onder druk gezet was om een verklaring
> te tekenen die (zogenaamd) Verdonk vrijpleitte - maar ze
> organiseerde wel een persconferentie om daar het tegendeel
> te gaan beweren.
>
> Weinig fris allemaal. Men leek wel gek.
> Okee, Halsema heeft momenteel spijt... beter laat dan nooit.
>
> Geen enkele AH-gelovige schijnt tegenwoordig meer iets van
> de Zwarte heks te horen.

Ze hebben haar op stilletjes op de brandstapel .. ?

Henk Elegeert