11 december pro-Wikileaks demonstratie Amsterdam

Sun Dec 12 13:16:03 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is Wilders ook vervolgd. Linkse toejuichingen alom...

Rusland is overigens hardop blij dat 't westen mbt Leaks
z'n hypocriete maskers weer eens laat vallen.

Overigens juich ik de wikileaksering van onze samenleving toe.
Het omgekeerde van 1984 en d'66 ten voeten uit
(kan D66 puntje aan zuigen).

Fritz van Rikxoort