Continuering D66-lijst: Uitslag

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Dec 7 21:12:16 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Dec 07, 2010 at 01:07:47PM +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hieronder het overzicht van de uitgebrachte stemmen.

Imposant ;-)

> Het wordt dus mailman. Ik zal Henk van Lingen
> <henk at vanlingen.net> vandaag nog de ledenlijst
> sturen.

Ontvangen, dank.

Maar ik geloof niet dat ik alle varianten van inschrijving die daarop
voorkomen (digest, geen post, conceil, mime, ...) kan en/of wil uitpluizen
en migreren.

Dat betekent dat ik gewoon iedereen eender op de lijst zet. Een enkeling
zal dan wellicht gaan knorren, maar dat moet dan maar. (liefhebbers
worden daarna natuurlijk weer met alle liefde verwijderd :-)).

Daarna zal ik een welkomst / tekst-en-uitleg berichtje rondsturen.

Ik zal ook nog even proberen het archief tot heden aangevuld te krijgen.

Vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |