Update: Continuering D66-lijst

Wed Dec 1 13:16:27 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET>,
> Hoedanook, ik hoor graag of men hier mee verder wil.

  Als er een zoekoptie en een nomail-optie komt (dus voor
  wie het archief online leest), is het resultaat hetzelfde
  als de huidige listserv-lijst lijkt me (dan kan men ook
  deeplinks maken naar het archief en dit kan nu niet -
  alleen deeplinks naar iets dat men reeds gevonden heeft).
  Een zoekmachine is natuurlijk wel nodig als men een
  archief heeft. Hoe kan men anders iets van jaren geleden
  terugvinden ?
  Overigens is deze optie wel openbaar (en bij SurfNet
  niet).

> Zo ja, dan zet ik op enig moment alle mailadressen op
> deze lijst (gaarne nog niet zelf subscriben).

  Als lijsteigenaar kan ik de volledige ledenlijst
  (inclusief alle instellingen en alle verborgen leden)
  downloaden bij SurfNet.

  Laten we zeggen dat we de grens leggen bij dit weekeinde:
  laat iedereen voor maandagmorgen maar zeggen of men een
  listserver-lijst komt zoals nu (maar niet gratis) of een
  mailman-lijst. Anders is er geen tijd meer om een list-
  serv-lijst aan te vragen.

  Ik heb overigens de indruk dat er niet iets verandert:
  de SurfNet listserv staat in de Radboud Universiteit,
  wordt daar ook bestuurt en de nieuwe listserv wordt door
  dezelfde persoon in het Radboud bediend. Het ligt voor de
  hand dat er niets wordt overgezet maar dat de listserver
  na 1 januari domweg onder een andere domein-naam gaat
  werken...

  Marc Fluks, Amsterdam